Saturday 10 May 2014

Current Skin Care Cravings

Created on Polyvore.com
Although I've been loving the spring weather, my skin has not been very happy lately. These five products are the ones I'm hoping to get my hands on to fight spots and blemishes! What are some products you are craving these days? Have you tried out any of those that are on my list?

 //

I když já si jarní počasí opravdu užívám, o mojí pleti nemohu říct to samé takže doufám, že se mi podaří tyto produkty co nejdřív sehnat! Jaké produkty byste chtěli vyzkoušet vy? Máte s některým na mém seznamu zkušenosti?

1. Jurlique Rosewater Balancing Mist (£19.35, shop here)
2. Jurlique Soothing Foaming Cleanser (£24.75, shop here)
I've read and heard so much about Jurlique and these two products in particular. What makes me really want to try these (other than the fact that I'm in a desperate need of a good toner and cleanser) is that the products are natural!

3. La Roche Posay Effaclar Duo (£15.50, shop here)
Again, I've heard so much praise for this anti-blemish product.

4. The Body Shop Tea Tree Oil (£7.00, shop here)
Tea tree oils tend to be my go to product to fight spots because it is super easy to use. Just apply directly on skin and leave overnight (I suggest overnight because of the strong smell it has - a nice one but a bit too intense). Since I ran out of the one from Australian BodyCare, I would like to give this one a shot.  

5. The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil (£10.00, shop here)
A natural product again. This would be a nice cleansing oil for a good price.  

//

1. Jurlique Rosewater Balancing Mist  (£19.35, kupujte tady)
2. Jurlique Soothing Foaming Cleanser (£24.75, kupujte tady)
O značce Jurlique jsem v poslední četla a slyšela jen samou chválu, a jelikož mi teď tonikum i čistící mléko došlo, tak chci tyto dva produkty vyzkoušet.

3. La Roche Posay Effaclar Duo (332 Kč, kupujte tady)
Myslím, že nejsem jediná kdo o Effaclar Duo také slyšel samé skvělé recenze. Měli by po něm zmizet stopy po akné a podobné nedokonalosti pleti, tak doufám, že zabere!
4. The Body Shop Tea Tree Oil (£7.00, kupujte tady)
Tea Tree oil jsem dřív používala jakmile jsem jen cítila, že se mi objevuje pupínek. Použití je neskutečně jednoduché, jen naneste na pupínek a nechte působit přes noc, protože jeho vůně je celkem intenzivní. Ten od Australian BodyCare mi bohužel došel, tak chci dát šanci tomuhle.

5. The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil (£10.00, kupujte tady)
Další přípravek o kterém jsem slyšela jen to dobré. Za dobrou cenu, proč mu nedát šanci!

* Objednávky do Čech z feelunique.com a The Body Shop budou trochu dražší než je uvedená cena.

No comments :

Post a Comment